Dentist Chair
Dentist Chairs

Çene Cerrahisi

Diş İmplantları

Periodonti, diş eti ve dişleri saran kemik tedavisidir. Muayene sırasında, kemikler değerlendirilir, ölçüler alınır, hastalığın oluşabileceği durumlar değerlendirilir ve uygun tedavi uygulanır.

Kemik grefti Sinüs kaldırma

Diş implantı kaybedilen dişin yerinde oluşan boşlukları doldurmak için yapay dişin yerleştirilmesidir. Diş olmayan alanlara tekli yada çoklu olarak yerleştirilen diş implantlarının kendi dişinizden farkı olmayacaktır.

Gömülü diş çekimi

20'lik dişler genellikle 20-25 yaşlarında çıkar. Bazen hiç büyümezler (gömülü dişler) veya hatalı büyürler (distopik dişler). Bu dişlerin çıkarılması için tıbbi endikasyonların olduğu durumlar sıklıkla vardır. Dişerinize zarar vermeden, 20'lik dişlerinizi çektirmek için doktorunuza başvurmalısınız.

Diş eti çekilmesi tedavisi

Diş etleri çekilir ve dişin kökü açığa çıkar. Bunun bir çok sebebi olabilir: Yanlış ısırık, dişlerin çok agresif ve uygunsuz fırçalanması, yetersiz hijyen, diş eti hastalığına yol açar. Çekilme diş hassasiyetine ve kök çürüklerinin gelişmesine neden olur. Daha sonraki aşamalarda dişler gevşer ve hatta düşer. Bu nedenle diş eti çekilmesi ciddi bir hastalık olarak tedavi edilmeli ve tedaviye hemen başlanmalıdır.

Diş kistinin çıkarılması

Diş tedavisi sırasında kök kanallarının yetersiz veya eksik doldurulması ve içlerinde enfeksiyon kalması durumunda ortaya çıkar. Tedavisi için doktora başvurulmalıdır.