Ara
duruldisbayrampasa

Diş İmplantı

Güncelleme tarihi: 22 Şub

Diş İmplantı eksik dişlerin neden olduğu boşluğu doldurmak için tasarlanmıştır. Titanyumdan yapılmış yapay diş köküdür. Tek, çoklu veya tam diş eksikliği olan herkese lokal anestezi altında rahatlıkla uygulanabilen bir işlemdir. Diş İmplantı tedavilerini hasta muayenesi yapıldıktan, çene kemiğinin boşluğa ve implanta uyumu değerlendirildikten sonra kliniğimizde uyguluyoruz. Daha sonra işlem planlanır ve implantlar kemiğe yerleştirilir. Bir hafta on gün içerisinde kontrol muayenesi yapılır ve dikişler alınır. İmplantların çene kemiğine kaynaşması ve üzerine kaplama yapılması yaklaşık 2-4 ay sürer.

Diş implantları kimlere uygulanır?

Protez kullanmak istemeyen hastalara diğer dişlere zarar vermeden diş implantları uygulanır.

İmplantların ömrü ne kadardır?

Dental implantların doğal dişlerden hiçbir farkı yoktur. Ağız hijyenine dikkat edildiği takdirde uzun yıllardan beri kullanılmaktadır.

İmplant yaptırdıktan sonra nelere dikkat edilmelidir?

Sigara içmemek önemli bir rol oynar. Sigara içilen ürünler implantın düşmesine veya zamanla iyileşmemesine neden olabilir.

Dental implant tedavisinin maliyeti nedir?

Ücret kullanılan malzemenin kalitesine, implant sayısına ve hastanın geçmişine göre değişmektedir. Size uygun tedaviyi öğrenmek için randevu alarak kliniğimizde tedavi ücretlerini öğrenebilirsiniz.

Sayfa içeriği yalnızca bilgilendirme amaçlıdır,

Tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza danışın.

Commenting has been turned off.